budak cumel

Eeka : HEH!! budak cumel.. kau tau kan aku tak leh tengok kau sakit.. kenapa la kau tak jaga kesihatan kau.. kau buat aku simpati kat kau, sedangkan aku dah mula feedup bila tengok kau!! tapi budak cumel, macam mana pun, kau tetap akan sentiasa dihati aku walaupun aku benci kau, walaupun aku dah mula meluat tengok kau. kau tahukan aku suka kat kau budak cumel tapi kau buat-buat tak tau je. aku sedar siapa aku. jumpa aku pun tak pernah tegur, tak pernah senyum!! budak cumel, kau jaga kesihatan kau..study rerajin..jangan asyik fikir pasal pompuan bodoh,seksi je..fikir tentang diri kau je. walau kau tak tau budak cumel, aku selalu akan sokong kau!! jatuh naik kau, aku akan sentiasa di belakang kau memerhati kan kau. budak cumel, kita hanya ada masa yang singkat untuk berjumpa. jadi aku tak akan sia-sia kan peluang aku untuk sentiasa melihat kau. budak cumel, aku sayangkan kau. aku nak kau bahagia, aku nak tengok senyuman kau..aku takmo kau sakit hati, aku takmo kau demam lagi. sakit kau, sakit aku jugak. budak cumel, bila kau makan macam baby..cumel sangat. suka aku tengok. kau memang cumel. budak cumel, jangan perasan lebih-lebih ye, nanti dah tak cumel. hehe. sampai sini je pesan aku kat kau budak cumel. budak cumel yang manja dan tembam.. :)

No comments:

Post a Comment