saja-saja

hari demi hari aku kat aswara, aku makin matang mengenali rakan-rakan. aku mengenali persekitaran yang baru, aku mengenali kehidupan aku yang baru dan aku mengenali insan istimewa yang tertentu.  sudah lama aku tak upload blog, bukan kerana malas tapi kerana urusan kerja yang banyak membuatkan aku tak berkesempatan untuk berblogger. ermmm.. takde cerita yang menarik ingin aku ceritakan. mungkin hati sudah tawar untukbercerita ataupun aku penat kerana dek kerja yang berlambak. huh.. aku sangat bahagia disini. exam makin hampir, so aku perlu study banyak. haha. kalau korang nak tahu, kat sini aku banyak exam praktikal macam wayang kulit, caklempong, asas lakon n ada beberapa lagi la.so tak payah risau nak baca buku. relax sudeh.. haha. ok la nak g kelas nie.. jumpa lagi korang.

No comments:

Post a Comment