pengertian..

apa pengertian CINTA & SAYANG bagi korang? korang nak tahu apa pengertian CINTA & SAYANG pada aku..

CINTA
pada aku cinta ini hanya akan datang sekali sahaja. hilang cinta, maka hilang juga pertemuan pertama. pada aku, aku hanya cinta pada allah sahaja. satu-satu nya cinta yang tak akan hilang dalam diri aku begitu juga pada kalian semua kan. cinta terlalu besar maknannya jadi jangan sebut cinta jika kita tak mengerti maksudnya.

SAYANG
sayang pula bagi aku sesuatu perasaan yang tak akan luput dalam jiwa kita. sesungguhnya perasaan sayang adalah satu perasaan yang sangat luar biasa berbanding cinta. jika kita sayang kan seseorang tak sama macam kita cintakan seseorang.. sebab apa?? sebab walaupun kita berpisah berbatu jauhnya dengan orang yang kita sayang, sayang kita tak pernah hilang. tapi cinta.. jauh mana dia pergi, cinta kita pasti beralih arah kan. aku sayang family aku, aku sayang kawan-kawan aku, aku juga saya kau wahai BUDAK SETAN.. jika mereka ini jauh dari aku, aku akan rindu. aku akan gila. aku akan sedih. aku mahukan mereka untuk memeriahkan kehidupan aku.

No comments:

Post a Comment