biar jika ini terjadi

sayang,
senang diungkapkan,
susah untuk di berikan...

cinta,
kata-kata manis buat cinta berbunga,
pergaduhan manja pengerat hubungan,
jika kesetian tergugat oleh orang ketiga,
percintaan terkubur tanpa sebarang jawapan..

kasih,
indah bila di sentuh,
namun busuk bila di lentur..

aku masih memikir,
dimana kesedaran sebenar..

aku lihat kiri kanan,
untuk melintasi ketiga ini perlukan kepekaan,
perlukan kekuatan..

sayang aku hingga akhir nyawa,
cinta aku hanya pada NYA,
kasih aku pada sesiapa yang meminta..

sesungguhnya aku menyayangi, mencintai, mengasihi mereka..

dia,
pertama kali jumpa sudah terpahat sayang,
walau aku di hina, di benci..
namun sayang itu tetap terpahat dalam hati..

jika dia mengetahui segalanya,
pasti dia menangisi perbuatannya..

................................................

biar dia pergi tanpa aku di sisi...

No comments:

Post a Comment