P kuasa 2

sudah 2 malam aku mimpikan dia. entah kenapa tiba-tiba muncul satu perasaan rindu untuk dia. mungkin perasaan ini telah aku buang dulu, namun sampai bila harus berdiam tanpa berkata. kadang kala bila aku lihat dia, tidak tahu untuk aku gambarkan perasaan aku ketika ini. pelik, tiba-tiba saja. hurmmmm...

mungkin dia tak pernah tahu yang aku selalu curi-curi lihat dia, mungkin dia tak tahu aku selalu take care dia, mungkin dia tak pernah nak ambil tahu. biarlah.. mungkin rindu ini satu petanda untuk aku tidak melupakan dia. lupa erti kata lain, berjauhan. aku mahu lihat dia yang dulu bersama aku, menerima aku walau kami kawan semata. sesungguhnya aku rindu.. FULLSTOP!!

malam nie aku buka twitter. aku lihat abg amad online, namun pertanyaan aku tak pernah dibalas. cuma semalam dia ada bertanya sesuatu dengan aku. sesungguhnya sudah lama tak bertemu dia, rindu. terlalu rindu. namun perkenalan kami sementara cuma. masih ingatkah lagi dia, masih mengenalikah dia akan diri aku. entah.. 

dengar cerita abg amad sakit. nak cuti berehat, tapi aku lihat masih berkerja kuat lagi. kesian. aku sentiasa berdoa supaya dia sihat sejahtera walaupun dia jauh dimata. kalau abg amad tahu aku ingin sangat ketemu sama dia, kan bagus. tapi dia sibuk.. abg amad rehat cukup-cukup ya. abg kan sakit.. :)

1 comment: