jiwa membara

aku rindu sesuatu, aku rindu seseorang, aku rindu.. rindu pada yang tiada, rindu pada yang tidak menjelma tapi rindu ini penguat aku untuk melangkah hari esok dengan lebih gagah..

lebih baik aku membaca, tenang jiwa.. masih mencari idea untuk penulisan aku, tangan kaku tanpa daya untuk meneruskan cerita. mungkin perlu rehat dan masa untuk aku kembali tenang semula. ghaibmu masih ku rasai.. aku sudah mula jatuh cinta pada... biarlah perasaan ini aku saja yang tahu!

ARGHH.. tension dengan sikap manusia. bosan hidup ada orang macam ni. berlalu pergi..

kenapa hati selalu resah gelisah bila mengingatkan tentang kenangan lama? aku mula merindui aswara, kawan-kawan yang selalu buat aku happy, kawan-kawan yang selalu buat aku sedih, aku mula rindu. hanya 2bulan cukup untuk aku tentukan hala tuju aku, aku yakin dengan keputusan aku.. biarlah aku simpan sebagai rahsia. satu masa nanti akan aku bagitahu juga.

No comments:

Post a Comment