konflik jiwa AA vs RI

dulu masa study kat aswara, tak tahu perkembangan dunia luar. asyik terperuk je dalam hostel, tv lagi la jangan cakap 6bulan kat aswara, 6bulan tak ngadap tv. sampai cerita best pun aku tak tahu. so, bila balik rumah nie aku balun tengok tv, tak sangka pulak banyak cerita best. paling laku sekarang aaron aziz. ermmm.. yela semua drama dia ada, laku giler. zaman kegemilangan aaron nak naik. HAHA.. lagipun dia belakon best!!

dengar cerita aaron aziz berlakon filem OMBAK RINDU adaptasi dari novel. my feveret novel!! tak saba nak tengok filem nie, yela cerita dalam novel memang terbaik so bila dibawa ke visual aku harap lebih baik lagi. tak saba aku tunggu kemunculan filem ni. mana tau lebih hebat dari nur kasih the movie kan :) lagi-lagi dia ambil pelakon hebat aaron aziz, lisa dan maya karin. maya karin? macam mana lah dia bawa watak izzah tu nantikan. tunggguuuuu....


tadi aku tonton cerita stanza cinta, aaron aziz lagi. lakonan dia memang kena la, dia kalau soh pegang watak lelaki romantik, bab-bab tackle perempuan dia memang best. 

bila tengok stanza cinta, aku rasa teringin nak ada laki ngorat aku macam yang aaron aziz buat. dulu mungkin ada yang buat macam ni tapi bila aku tak layan je cakap aku sombong. huh padahal aku nak uji je, ternyata playboykan. ala tu zaman sekolah, zaman cinta monyet.. sekarang dah berubah zaman jadi cara ngorat pun berbeza. kannnnn...

sebenarnya aku takla minat sangat aaron aziz nie, tapi bila tengok muka dia yang bersih dan badan dia yang sasa buat aku teruja untuk meminati dia. HAHAHA.. muka jambuss je.


haisshhh.. kalau den dapek laki sehensem aaron aziz ni kan baguih. yolah dah lah hensem, stylo macam mano la dio ngorat bini dio dulukan. HAHA.. bodoh sampai ke situ aku fikir. 

eh aaron aziz ni kalau jadi gangster memang cool. bagi aku, bagi jela apa watak sekalipun dia boleh bawa. memang terbaik lah dia ni. cuba korang tengok gambar aaron kat bawah nie, smartkan.. meleleh air liur perempuan yang tengok dia, aku tak kot. biasa-biasa aje..


badan dah la ketul-ketul, fuh memang idaman setiap perempuan la. tapi aku, biasa-biasa je (jawapan klise dan poyo).. bila lah nak dapat couple ala-ala aaron aziz nie kan, aku terus berdoa dan berdoa. amin. insyaallah.. aku tunggu kau je yang bernama ......... tettttt..

pasni konpom aku jadi fanatik kat aaron aziz nie pulak, tak percaya tunggu dua tiga hari nanti. HAHAHA.. remy ishak akan jatuh no 2. tapi tak kot, aku minat biasa-biasa je kat aaron aziz ni. sudahlah jawapan klise!

D.I.A.M (konflik jiwa)

No comments:

Post a Comment