job ouh job

sedihnya kena tolak job..

apa taknya bukan senang orang nak bagi aku job time-time cuti nie. aku bosan duduk rumah tapi bila ada job terpaksa tolak. bukan apa aku sebenarnya takde transport, yela keje dengan production so kena ada transport kan. masalah yang aku hadapi sebab aku takde transport. sedih!!

thanx pada kiela sebab tawar aku job asst wardrobe tapi sorry juga kat kau kiela sebab terpaksa tolak. mayb bukan rezeki aku kan. aishhhhh.. takpelah lagipun nie drama je, drama je? duit tahu tak eeka!! (nak sedapkan hati).. huhu..

insyaallah pasni harap if ada orang bagi job aku harap takde masalah la. aku perlukan duit sebab tengah pokai sekarang ni. huhu..

bila mahu masuk aswara ni? aku dah mula pening lalat duduk membulatkan perut kat rumah ni tanpa membuat apa-apa kerja. sekarang ni aku perlu buat perancangan yang betul.. YA merancang untuk masa depan. MOTIF?? haha..
dah takmo cerita lagi, SEDIH!!

No comments:

Post a Comment