kenangan itu indah

tiba-tiba RINDU awak,
teringat balik saat manis kita..
tersenyum terkenangkan telatah awak..

tapi awak..

tak pernah rindu saya,
tak pernah ingat saat manis kita..
tak pernah kenangkan perasaan saya..

betul kata orang,
setiap pertemuan ada perpisahan..

bagi saya,
saya tak pernah berpisah dengan awak,
walau awak jauh di mata saya..

tapi..

awak sentiasa dekat di hati saya..
awak sentiasa dalam jiwa saya..

kan seronok kalau masa boleh di putarkan,
macam benda saya nak buat untuk awak..

tapi..

mesti ada tapi dalam pertemuan kita..
kenapa yee??

biarlah saya pendam perasaan ini,
sebab saya tahu perasaan awak pada siapa..

tapi kan awak...

aishhhhh.. tapi lagi!!!!

tapi yang terakhir okeh..

saya nak awak tahu,
jikalau awak sedut udara segar,
awak sedut perasaan saya..

jikalau awak merungut cuaca panas,
awak merungut dengan kedegilan saya..

jikalau awak memuji bintang yang tercantik di langit,
awak memuji sikap saya yang tak henti-henti menunggu..

dan..

jikalau awak membasuh diri awak dengan air,
awak menyerap jiwa saya masuk dalam diri awak..

jika benar apa yang saya kata..
awak akan saya sayang hingga hujung nyawa..

perkara paling rindu nak tengok awak buat..
adalah...

benda paling PELIK yang pernah awak buat..
nak tahu??
RAHSIA...

No comments:

Post a Comment