tiada apa

kawan,
aku bahagia lihat kalian bahagia,
aku gembira lihat kalian gembira,
di samping mereka teristimewa..

kawan,
biar aku hanya melihat kebahagian kalian,
biar aku hanya memendam kesengsaraan ini,
biar aku menanggung segala kepahitan..
atas dasar aku sebagai KAWAN..

kawan,
aku seronok mendengar luahan kalian,
kalian bahagia bercerita,
aku tersenyum mesra..

namun..

kawan,
tidak perlu tahu apa aku rasa,
tidak perlu tahu apa yang terduga..

kerana kalian KAWAN selamanya..

biar pahit ini aku telan sendirian..
tanpa kalian tahu aku hampir mati..
mati menelan racun kehancuran..

melihat kalian bahagia..
aku turut merasa kebahagian itu..

melihat kalin bersedih,
biar aku tanggung kesedihan itu..

melihat kalian ketawa,
aku turut ketawa.. dalam diam aku menangis..

menangis kegembiraan melihat kalian..

SAYA SAYANG KAWAN-KAWAN SAYA..

termasuk awak budak cool blue!!

No comments:

Post a Comment