malam persembahan

malam tadi kau buat aku asyik tersenyum je. hampair dua hari aku ngadap muka kau, dan 2 hari jugak lah aku tak henti-henti nak ketawa tengok gelagat kau mana tak nye hari pertama kau asyik ngadap PSP je. pastu membebel ntah pape.. haiiiii.. kau buat aku ketawa lagi, tapi waktu tu aku cuba tahan dari ketawa sebab takmo kau terasa aku gelak kan kau. yelah kau kan kekwat. huh!! hehe.. aku tahu kau tak selesa naik kereta himpit-himpitkan sebab masa tu aku tengok muka ko kelat sangat.. ke kau meluat tengok muka aku nie? tapi masa tu aku tak kisah pun kau meluat ke tak, yelah aku datang sana pun bukan sebab ada kau, tapi sebab kawan kau merangkap kakak aku yang ajak okeh. huh!! hehe..

malam keduanya, iaitu malam semalam aku tahu kau terasa sebab aku tak puji kau kan atau kau sebenarnya terasa aku memerli kau sebab aku puji kawan-kawan kau? jawapan pada kau. aku tak pasti. tapi malam tu aku tak berani puji kau, takut kau kata aku terhegeh-hegeh kat kau. sebenarnya, pada aku kau sangat-sangat hensem malam tu berbanding kawan-kawan kau yang lain. aku ikhlas puji kau bukan sebab aku suka kau! suka kau dah jadi sejarah dalam hidup aku. tapi sebab malam tu kau nampak tampan macam lelaki sejati. aku suka tengok...

dan malam tu jugak kau buat perangai! aku tahu kau benci aku, tapi jangan la tunjuk sangat. dengan muka kau yang kononnya comel tu(tapi memang comel pon).. hehe. kau tahu nape tiap kali aku tangkap gambar bila kau ada aku akan tergelak?? sebab perangai kau tu. macam budak-budak. sia-sia je kena marah dengan aku kan. tapi sikap kau tu buat aku suka, nampak sangat manja. SUMPAH.. kau manja!

malam tu, kau lain dari yg lain. sesungguhnya anugerah perasaan untuk aku suka dan sayang pada kau dulu pada aku tidak sia-sia sebab aku tahu kau memiliki segalanya. eh pondan jangan la kau dok ngata aku dalam pesbuk, ngata belakang aku. aku tak suka. nak ngata,ngata depan aku. baru gentleman.. aku sangat terasa bila kau kata "jangan mempertaruhkan kawan untuk kepentingan diri sendiri". aku tak pernah pertaruhkan sesiapa dalam hal nie. harap kau faham!! tolong jangan cakap kalau tak tahu apa-apa!! kalau kau nak tahu, aku tetap anggap kau sebagai seorang lelaki bukan PEREMPUAN okeh! kau LELAKI!! hensem tapi.....

No comments:

Post a Comment