ucapan dati seri :)


gambar nie untuk KAWAN-KAWAN saya..

"awak sentiasa dalam hati saya" - EA

betol korang sentiasa dalam hati aku ! ALWAYS...
walaupun aku takde dalam hati korang..

untuk KAWAN ASWARA yang nak peTA sem depan :
"GOOD LUCK U OLLS" - EA
"buat yang terbaik untuk peTA korang. aku sokong dari belakang"

untuk yang tak peTA :
"GOOD LUCK jugak. hope aku leh peTA sama-sama dengan korang" - EA
"do da best! yakin boleh! cewah"

untuk budak-budak KILANG SKRIP PRODUCTION :
"maju dan lebih maju untuk sem akan datang"
"bersaing dengan sihat ye kawan-kawan ku" - EA

untuk KAWAN bukan aswara iaitu kawan sekolah, kawan unisel :
"GOOD LUCK untuk korang gak" - EA

apa-apa pun aku doakan yang terbaik untuk korang. AMIN..

2 comments:

  1. good luck to u too bebeh. sayang ko! rindu weyh!! :D

    ReplyDelete