new year

GOODBYE 2010 WELCOME 2011

lagi 2 jam nak masuk TAHUN BARU
apa AZAM tahun nie ye??
entah tak fikir lagi..
MALAS nak berazam.. SEBAB...
berazam macam-macam tapi tak pernah buat..
berazam nak jadi itu ini tapi HABUK pun tarak..

tapi..

tahun 2011 nie aku nak buat sesuatu yang lebih baik dari tahun 2010..
itu lebih baik dari berazam entah apa-apa kan..
aku berdoa semoga tahun baru nie,
akan beri KEBERKATAN dan KEJAYAAN pada aku..
amin...
semoga aku dapat boyfrenz yang HENSEM dan BAIK ..
(nak jugak yg ensem! tak malu ;p)
hahaha...

untuk tahun 2010,
kenangan tahun lepas buat aku belajar erti keHIDUPan,
belajar dari kesilapan,
BANGKIT dari keGAGALan

biar kenangan lepas memberi seribu makna dalam diri aku,
dan...
semoga kemanisan tahun ini lebih banyak dari kepahitan lalu..

No comments:

Post a Comment