lalalalalala~~~

9 december 2010
12:55 am

p/s : apabila membaca perlu lakukan dua perkara iaitu pertama, pandang mata ke atas dan kedua, letakkan tangan di atas bahu. selamat membaca...

budak kekwat dengar sini aku nk bgtau ko nie. esok ko akan exam peTA awal kan, ko wat yg terbaik k. kalau ko tak wat yg terbaik pon ko yang akan gagal bukan aku. hah!! agi satu ko tolong jangan serabut sangat sebab bila ko serabut aku tengok dah macam orang utan dah, tak terurus. ko tu tak la kacak mana jadi bila berserabut ag bertambah buruk. HAHA!! tapi cumel..

budak kekwat aku tak mengaharap apa-apa dari ko, jadi jangan pikir bukan-bukan erk. aku nak kawan je dengan ko kot. huh! kekwat sungguh ko nie. weeekkkkkk!!! ag satu yang ko nak marah sangat aku suka ko nie kenapa? bukannya aku nak kawen dengan ko pon. sekadar suka je kot. eleh aku tak heran la ko block aku, pasni aku leh wat facebook baru, pastu aku add ko. ko bukannya tau pun. weeekkkkkk!!

eh budak kekwat, leh tak aku panggil ko budak comel yela aku kesian sebab takde sape yang cakap ko comel kan, ko je kadang-kadang perasan. haha. tapi ko memang comel and aku terima ko seadanya atas diri ko bukan sebab lain. aku harap ko berjaya walaupun ko sangat over. haha. sem depan kita jumpe lagi and aku nak sangat tengok sikap kekwat ko, sikap perasan vogue ko tu sebab benda tu yang wat aku rindu kat ko.

alamak aku nie dah terlebih lak tulis, ko pon makin meluat kat aku kan. aku pon meluat kat ko gak, haha. ada ko kisah, tak kan.. so aku kisah. haha. bye pondan kacak!! do da best okeh. 

2 comments:

  1. carilah someone yang betul2 ..
    aku doakan yg terbaik untuk kau ..

    ReplyDelete
  2. haha . ijie aku hanya suke je x bermakna CINTA . ko kena phm tu ....

    ReplyDelete