rindu teramat sangat

malam ini.. aku terasa RINDU,
pada siapa agaknya..

entahlah..

fikiran aku asyik melayang,
melayang jauh..
entah kemana..

rindu..

aku rindu pada keluarga,
aku rindu pada sahabat,
aku rindu pada kau..

kenapa?

rindu senang di ungkapkan..

tapi..
jarang di ertikan..

sesungguhnya rindu itu datang dari hati,
ikhlas mengikut emosi..

mengapa selalu di salah erti..
sehingga timbul konflik benci..

malam ini,
aku sangat merindui..
riuh rendah keluarga aku..

malam ini,
aku sangat merindui..
gelak tawa..tangis duka sahabat ASWARA ku..

malam ini,
aku sangat merindui..
detik pertama pertemuan kita dahulu..

kenapa perlu malam ini?

tangisan aku tiada siapa dengari..
aku sembunyikan ia,
di balik tirai senyuman..

biar rindu ini pergi bersama angin lalu,
tanpa memberitahu mereka,
tentang apa yang aku rasa..

No comments:

Post a Comment