walaweh kau!!

bila fikir,
buat aku benci!!

bila lupa,
hati jadi sakit!!

pedih..

tapi tak mengapa..

aku tetap akan sentiasa terkenangkan nya..

dia memberi aku satu jalan cerita,
indah belaka..
tidak akan ku lupa..

menarik tapi hambar,
teruja tapi kusam,
rindu jadi benci..

meluat itu buat aku suka pada sikapnya..
kelakar buat aku ketawa sendirian..
comel bila dia sebegitu..

aku hanya mahu berteman dengan dia,
bukan berkasih..

tapi..

dia tidak mengerti..

tidak mengapa..

aku masih memerhati,
masih mengambil tahu tentang dirinya..
kerana aku benar-benar ikhlas mahu mengenalinya..

jika dia tahu,
aku amat hargainya..

jika dia tahu,
aku amat memerlukan kehadirannya..

jika dia tahu,
dia istimewa pada aku..

biar dia buat sebegini,
aku redha..

permainan ini menjadi saksi,
antara kami..

No comments:

Post a Comment