M.H.S.

APAKAH makna MHS?

makna yang sangat memberi erti pada aku,
KENAPA?
sebab M untuk Masih
dan H untuk Hidup
akhir sekali S untuk Sendirian
jadi bila digabungkan menjadi..
Masih Hidup Sendirian

YA aku masih hidup sendirian..
tanpa peneman taktala suka,
tanpa sokongan ketika duka..
 
tapi..
aku tak pernah berputus asa,
KERANA...
aku masih ada seseorang,
memberi inspirasi pada aku,
buat aku tersenyum,
dia kekuatan aku untuk terus menempuhi dugaan ini..

dan..

dia tahu aku sangat sayang dan suka kan dia..

walaupun..

tersenyum je aku bila aku kenangkan kisah dulu,
APA DIA?

RAHSIA !!!

4 comments:

  1. haha..kisah dulu? mcm aku tahu je wyh. klu da ada org baru dlm hati. jgn lupa kongsi ngan aku. :D

    ReplyDelete
  2. haha.. orang dulu bkn kisah dulu tau nana. nie kisah baru tp bg aku mcm dh lama... ko akan tau nnt. xde kena mengena dgn yg gemuk dulu.... :)

    ReplyDelete
  3. haha..siot je ko kan. mentang da xske dia ko panggil dia gemok. huhu. baju dia ko wat lap lantai ke weyh? huhu.

    ReplyDelete
  4. baju die dh buang. eh die kisah lama la. aku dh x ingat die pon,ko je ingatkan aku blk. aisshhhhh... huhu..

    ReplyDelete