kembali ke sekolah

malam nie kena TOLONG adik-adik aku balut BUKU SEKOLAH.. al maklum lah isnin nie SEKOLAH DAH BERMULA, jadi buku kena balut kena tulis nama. haiiiii RINDU pulak aku time sekolah dulu. dapat KASUT BARU, BAJU BARU, BEG BARU senang cerita serba baru la. kan seronok kalau masa boleh diputarkan balik time dulu-dulu, banyak benda aku nak buat. dulu masa sekolah aku KAKI BULI, selalu kena panggil dengan CIKGU DISPLIN. aku juga seorang yang agak KASAR dan kuat berCAKAP. kalau dah dapat cakap tak henti-henti. RINDU masa sekolah dulu..

sekarang dah BESAR, dah masuk AKEDEMI SENI. bangga sangat-sangat. yela akhirnya cita-cita dan impian aku tercapai cuma aku kena USAHA lebih lah. untuk sem baru nie aku akan berusaha bersungguh-sungguh supaya aku mampu ke LEVEL TERTINGGI setaraf dengan yang lain.. aku akan terus melangkah dan terus melangkah untuk mengejar apa yang aku inginkan. doakan aku ye kawan-kawan... :)

No comments:

Post a Comment