handphone hilang

     Tadi aku, abey, ummi, munir, anith & ijie pegi KL SENTRAL sbb temankan munir n anith beli tiket blk kg. yela dah nak raya kan. so ms nak balik tu aku berhimpit-himpit msk dlm KTM utk balik umah aku kat klang. dalam sibuk berhimpit tu, aku tak perasan pun poket aku diseluk dan hp aku dikebas. dalam train tu muka aku mencuka je, mmg aku bengang tak terkata. yela bulan pose nie pun msh ada nak mencuri lagi. dasar setan bertopengkan manusia. mmg bangsat kau pencuri sialan!!! tapi takpe,ko curi aku dapat pahala, kau dapat apa?? dapat dosa la bai!! berpuluh-puluh ganda dosa ko dapat bln pose nie kau tau tak!! aku sumpah sampai kiamat hidup ko dan keturunan ko tak kan hidup aman. dan aku susah gara-gara hp aku hilang. nak contact kawan-kawan dah susah. mmg ko nie tak berhati perut. gerammmmm!!!!!

No comments:

Post a Comment