KENAPA!! WTF!!??

Kenapa dengan aku ni!!!!
Tiap kali kenangkan kisah itu..
Aku jadi tidak tentu hala,
Apa yang telah terjadi??
Jawapan pada aku..tapi tidak pasti.


Aku beranikan untuk mencari jawapan,
Seluruh pelusuk hatiku gali,
Namun tidak juga ku temui,
Aku kah yang terlalu mengikut kehendak hati??
Atau bayangan mimpi berulang kembali??


Aku bingung lantas berlari,
Ku tinggalkan perasaan ini,
Jauh dari sudut hati,
Biarkan ia pergi tanpa menganggu ku lagi,
Namun aku tidak mengerti..
KENAPA aku yang terpaksa lalui semua ini!!!!!


Aku bukan selemah ini!!!
Aku kuat!!!
Aku tabah!!!
Aku kental!!!
Aku..aku..aku..
iskh..iskh..iskhh..


Tangisan bukan sekadar untuk perhatian ramai,
Tangisan ini untuk menangisi,
Setiap apa yang terjadi,
Pada aku yang sedang di alam sendiri.
Aku pergi..
Membawa hati..

No comments:

Post a Comment