Prescilla dalam kenangan

     Malam tadi aku bersama syah, syed, faz, yas, dan amin ke LCCT temankan prescilla balik sarawak. inilah kali terakhir kami bertemu dia. Lepas nie hanya masa yg menentukan segalanya. Aku berharap prescilla tak kan lupa kan kami semua, kami sayang kau prescilla. Ko kat sana jaga diri, jaga kesihatan. Sok ko akan interview tarian kan., so ko buat yg terbaik ye. Kitorng mengharapkan kejayaan menyebelahi kau. Prescilla kami semua rindu kau...

    Seketika tadi aku terbaca blog yang prescilla buat. Terharunya bila die buat blog kerana aku pencipta blog yg setia. Prescilla bila aku baca blog kau, aku terasa ada jiwa lain yg tersembunyi meronta keluar untuk memenuhi segala impian nya. Prescilla kau selalu la update blog ye supaya kitorang leh tahu perkembangan kau. Kewujudan kau dalam dunia kami amat bermakna kerana kau terlalu istimewa untuk diceritakan pada mereka. Kau insan yang berjiwa waja yg pernah aku jumpa,tak pernah mengeluh walau pelbagai halangan menimpa. Kau insan yg tabah. Prescilla satu hari nnt aku pasti kau akan kembali ke pangkuan kami disini. I love u prescilla. Rindu sangat tarian L O V E ko malam tu. Kutip segala kenangan kita ye prescilla. Jangan tinggal 1 pun. Simpan segalanya dengan sempurna dalam kotak hati kau.

P/S: Prescilla baca blog nie dgn berdengdangkan lagu romance-authum in my heart.
Mood : Rindu + Sayang

No comments:

Post a Comment