Kisah..

Aku lihat..
Aku toleh..
Aku jenguk..
Aku pandang..
Aku renung..

EH KAU!! Lama tidak ketemu..

Aku senyum,
Kau ketawa..

Aku cerita,
Kau pendengar setia..

Aku pergi,
Kau biarkan saja..

Kerna kau kata padaku..
"Sejauh mana kau pergi, kau tetap dihati..SELAMANYA"

Aku ketika itu terkedu..
Kau pegang tanganku.. LALU..
Kau kucup dahiku tanda bermula ikatan suci..
KAU KAHWINI AKU..

Biar angin malam ini dibuai mimpi indah tentang kita berdua..
SELAMANYA kau dalam pelukan ku..
Tidak akan ku lepas hingga pelukan terakhir..
Kau nyawaku..Kau kekasih dunia akhirat ku..
Kau..Kau..Kau.. SUAMIKU..

Usapan lembut dahiku,
Membuatkan aku tersenyum..
Kau masih disini bersama aku menempuhi dunia baru..
Kau KESAYANGAN KU..

Ingat sayang kata-kata ku
"Jika aku diberi pilihan antara kau dan nyawaku, akan ku pilih nyawaku.. kerna nyawaku adalah dirimu nadi nafas hidupku. Hilangnya nyawaku bererti hilangnya dirimu"

Genggam tanganku..
Kerna cinta mulai mengalir dalam darahku..
Kau dapat rasakan nya??
Kau hanya pejam mata dan merasainya..
Sungguh syahdu..
KAU ISTIMEWA BUATKU..

No comments:

Post a Comment