shooting

Selamat pagi semua. sesungguhnya jam ketika ini menunjukkan pukul 12 tengah hari. aku yg baru tersedar dari jaga, terkejut dengan bunyi panggilan handphone. aishhhhh.. ganggu tido aku jela. hehe. aku nak kongsi dengan korang kenapa aku tido lambat. malam tadi pukul 7ptg aku g shooting kat jalatek sampai la pukul 7pagi. korang kira brape lama aku dok kat sana. tapi aku xmengeluh pun. sbb ini yg aku nak so aku terima seadanya. aku kesana sbb teman kawan-kawan aku shooting and at least aku leh blaja sesuatu yg baru kat sana. banyak benda aku blaja tentang dunia filem nie. thanx to hafis sbb bawa aku pegi shooting semalam. aishhhh.. bila nak diceritakan mmg klaka. yela mana tak nye ada je kes-kes yg leh merumitkan lagi keadaan. membe aku dua org dihalau oleh assistant director gara-gara takmo panjat kerusi. hehe. biasalah bila budak music masuk industri filem dorang tak leh terima arahan. selain tu, aku dapat la borak-borak dengan otai-otai yg dah lama berkecimpung dalam bidang nie. so dpt la pengetahuan sikit walaupun 1 hari tak tido kan. hehehe. aku dapat gak jumpa jehan miskin, farid kamil, iqram dinzly, pekin n ramai lagi la. pengalaman yg seronok bagi aku utk tahun 2010 nie. so pada korang-korang yg kat luar sana tu jangan jelesh ye!! haha.. chow.

No comments:

Post a Comment