abang amad

pagi nie bila bukak lappy,
aku lihat WAJAH dia terpampang diskrin lappy aku..
tiba-tiba..
aku jadi RINDU sangat kat dia..
dah lama sangat tak ambil tahu perkembangan dia,
dulu terGILA-GILA kan dia,
lepastu wat tak tahu je,
end then sekarang nie..
RINDUUUUUUUUU...
lama tak ketemu sama dia,
BORAK dengan dia,
KETAWA dengan dia,
USIK-USIK dia..
aishhhhhhh....

aku ingat lagi kata-kata dia,
dia kata aku GILA-GILA,
hahaha!!! 
tu memang aku,
aku senang bila berbicara dengan dia,
tentang apa saja..
RINDUUUUU nya,

entah bila boleh jumpa awak lagi,
yela awak makin sibuk dengan kerja awak,
dan saya...
sibuk dengan pelajaran saya..
awak tahu saya masuk ASWARA,
awak nak saya berjaya capai cita-cita saya..

kalau masa boleh di undurkan,
saya nak bercerita dengan awak macam-macam..
aishhhh...
RINDU lagi..

awak saya harap awak berjaya dalam kerjaya awak,
saya sokong awak dari belakang,
walau saya pendek.. tapi saya KUAT..
hehehe!!!
gud luck ye abang amad..

i really miss u remy ishak :)

3 comments:

  1. tu la..skang tgk ko da kurang ngan perkembangan dia. :)

    ReplyDelete
  2. hehe , die menyepi la tu yg jarang amik tahu . huhu

    ReplyDelete
  3. kak Atie_IntanJanuary 14, 2011

    last year masa kat KLIA hantar dia pergi Jordan...dia tanya "Eeka Azmi mana?".....hahhhaaaaa......

    ReplyDelete