ahad

lama jugak aku tak berblogger. hampir seminggu aku tak update blog. banyak sangat kerja sampaikan tak sempat nak berblogger. semalam aku baru habis shooting shortfilm arahan hafiz akmal iaitu Counter Strike 2. shooting kali nie sangat penat tapi memuaskan dan kali nie kami menggunakan green screen dalam shortfilm nie. so korang nantikan ye. lagipon banyak effect yang akan hafiz masukan. terbaik wok!!!

walaupun aku tak berapa sihat, aku tetap teruskan shooting bersama rakan-rakan yang lain, komitmen sangat penting dalam production kami. akhirnya hari ini aku sudah demam. tak sihat rasanya, lemah badan nie. so i need rest now. lalalalalala~~ 

aku dah tak tahu apa nak di katakan, dalam bilik sekarang nie hanya ada aku,anith dan ying je.. boringnya. cuti dah dekat tapi bosan la cuti. bosan..bosan..bosan.. demam buat aku rasa laloq. huk..huk..

No comments:

Post a Comment