result

ape story kali nie ye, okeh aku nak citer pasal result yang baru aku tengok tadi. not bad la. masih 3pointer, teruk sebenarnye sebab aku target lebih tapi dapat kurang. tapi aku tak kecewa sebab sem depan aku akan study hard. lagipun tahap kemampuan aku tak sebagus kawan-kawan aku.

yea aku memang malas tapi bab kelas, bab kerja, bab esement aku tak pernah malas. aku buat semua yang disuruh walau last minit, alhamdulillah.. setelah ape yang aku usahakan, inilah hasil yang aku dapat. sem depan target anugerah dekan lak(kalau boleh!).. huhu..

pada kengkawan semua, kita jumpa sem depan okeh, kita bersaing secara sihat. aku sedang gembira sekarang dan aku rindu kawan aswara aku. lagi 6 hari masuk sem baru. tak sabar....

yabedabedooooooo!!!!!

sem depan subjek feveret aku ada, sinematography dan penulisan lakon layar. dengar macam seronok, belajar tengok.. haha pecah kepala. apa-apa pun aku akan usaha yang terbaik. aku ada gak pelik sebab sem depan belajar subjek bahasa melayu. aduh.. time spm pun dah belajar, tapi nak buat macam mana kan, bahasa melayu bahasa kebangsaan. hehe...

sem depan masih memikirkan subjek elektif yang nak ambil. samaada esemble II atau vokal dan lakonan. masih pening nie. huhu.. apa-apa pun keputusan nanti dah masuk sem baru buat. harap-harap tahun nie lebih baik dari tahun lepas. amin....

No comments:

Post a Comment