go back to aswara

malam nie aku sudah mula berkemas untuk memulakan perjuangan aku di aswara ahad nie. tak sabar rasanya nak jumpa dengan kawan-kawan yang telah lama tidak bertemu, rindu pada mereka tak terkata, dan cuti sem nie pada aku tidak memberi apa-apa kenangan yang boleh aku kenangkan. aku hanya terperap dirumah tanpa bertemu dengan kawan sekolah. aku rindu mereka tapi mereka... arghhhh abaikan saja.

apa yang boleh aku gambarkan tentang perasaan aku ketika ini, hanya kegembiraan yang aku rasa. kegembiraan untuk pulang ke medan peperangan bagi menentukan masa depan aku yang aku kira sebagai satu kemenangan besar. tak saba hati ini.. lusa saja aku akan berangkat ke aswara. fuhhhhh....

yeah!!! aswara tunggu kemunculan aku. 

4 comments:

  1. selamat datang ke ASWARA . mari bersama-sama kita berjuang lagi . =)

    ReplyDelete
  2. yeah ! selamat selamat ....

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. haha! perjuang kita masih panjang! =)
    harap sem ini lebih baik dan bagus dari sem lepas . =)

    ReplyDelete