erti arahan eeka azmi

penatnyaaaa.... itu yang boleh aku gambarkan sekarang. jam sudah pukul 12 baru balik bilik dan baru habis shooting untuk layar lapan 2011 arahan aku bertajuk ERTI. first shortfilm arahan aku, puas walau di kritik pengkritik hebat iaitu HASSAN MUTALIB. komen beliau sangat memberangsangkan. memang terbaiak la. aku tak sangka apa yang dia boleh fikir tak terlintas dengan apa yang aku tidak boleh fikir. apa yang boleh aku kata kat sini, segala komen beliau sangat bernas dan logik. memang terbaik!!! walaweh!!!!


terima kasih kepada team produksi WAJIB TAYANG PRODUCTION kerana komitmen anda dalam menghasilkan karya arahan aku dan kepada pelakon korang memang terbaik la. kepada munir sebagai pelakon misteri terima kasih banyak-banyak sebab sanggup mengotorkan diri dengan debu dan tanah yang sangat jijik. pada lola pula lakonan kau memang hebat. kerja dengan kau senang dan kau tak banyak kerenah. thanks sebab sumbang idea jugak. kepada abey, kau kameraman aku yang bagus. komited dalam kerja, aku senang kerja dengan kau. pasni kau akan follow belakang aku selaku D.O.P. aku k!! kepada salma kau pun hebat sebagai art department. kau buat keje dengan sempurna. untuk ain selaku editor aku yang tak pernah jemu follow bontot aku terima kasih sebab kau buat yang terbaik untuk shortfilm arahan aku nie. pada semua team produksi aku, SYABAS!!! luv u all....

my team produksi "WAJIB TAYANG PRODUCTION"
thanks semua,
kerjasama kalian amat di hargai...

No comments:

Post a Comment